Hata Kodları
Videolar
Hata Kodları
ER01: Kazan su sıcaklığı aşırı yüksek hatası ( Sistem kapalı iken de bu alarm aktif olur. );
Çözüm:
- 95’C sensör kabloları çıkmış olabilir.
- 95’C sensör bozulmuş olabilir.
- Bu işlemleri yaptığınız halde olmuyorsa size en yakın ifyıl yetkili servisi arayınız.
ER02: Prosestat arızası;
Çözüm:
- Prosestat kablosu yerinden çıkmış olabilir yada tıkalı olabilir, kontrol ediniz.
- Baca tıkalı olabilir,
- Prosestat enerji kablosu yerinden çıkmış olabilir,
- Baca fanı sıkışmış olabilir.
- Prosestat bozulmuş olabilir
- Bu işlemleri yaptığınız halde olmuyorsa size en yakın ifyıl yetkili servisi arayınız.
ER03: Düşük baca sıcaklığında söndürme;
Çözüm:
- Baca sıcaklığını ölçen prob yerinden çıkmış olabilir, baca prob’unu kontrol ediniz
- Baca tıkalı olabilir, bacayı temizleyiniz
- Türbilatör boruları, alt küllükleri dolmuş olabilir, kontrol ediniz
- Pelet yetersiz geliyordur, pelet kalibrasyonu yapınız.
- Yanma haznesi içerisinde cüruf vs. kalmış olabilir, kontrol ediniz
- Bu işlemleri yaptığınız halde olmuyorsa size en yakın ifyıl yetkili servisi arayınız.
ER04: Yüksek su sıcaklığında söndürme;
Çözüm:
- Tesisatta hava olabilir
- Su basıncı düşük olabilir.
- Kazan su probu arızalı olabilir
- Sirkülasyon pompası arızalı olabilir
- Kazan gidiş-dönüş vanaları kapalı olabilir.
- Bu işlemleri yaptığınız halde olmuyorsa size en yakın ifyıl yetkili servisi arayınız.
ER05: Yüksek baca sıcaklığında söndürme;
Çözüm:
- Baca probu bozulmuş olabilir, kontrol panelinde 900’C gösteriyorsa prob kablolarını doğru takıldığından emin olun, kablo bağlantıları doğru ise prob arızalanmış olabilir
- Bu işlemleri yaptığınız halde olmuyorsa size en yakın ifyıl yetkili servisi arayınız.
ER06: Pelet tankı aşırı sıcak;
Çözüm:
- Yakıt tankına alev gitmiş olabilir,
- 110’C sensör bozulmuş olabilir,
- Sensör’ün kabloları çıkmış olabilir,
- Bu işlemleri yaptığınız halde olmuyorsa size en yakın ifyıl yetkili servisi arayınız.
ER07: Fan encoder hatası ( Encoder sinyali yok );
Çözüm:
- Baca fanı sıkışmış olabilir,
- Encoder bozulmuş olabilir,
- Encoder kablolarını kontrol ediniz,
- Bu işlemleri yaptığınız halde olmuyorsa size en yakın ifyıl yetkili servisi arayınız.
ER08: Fan encoder hatası ( Baca fanı ayarlaması yapılamadı );
Çözüm:
- Baca fanı sıkışmış olabilir,
- Encoder bozulmuş olabilir,
- Encoder kablolarını kontrol ediniz,
- Elektrik voltajı dengesiz olabilir, voltaj regülatörü takılmalıdır.
- Bu işlemleri yaptığınız halde olmuyorsa size en yakın ifyıl yetkili servisi arayınız.
ER11: Uzun süreli elektrik kesintisinde gün ve tarih doğru değil hatası;
Çözüm:
- Uzun süre enerji verilmediğinde bu hata ile karşılaşılır,
- Alarm doğrulaması yapıldıktan sonra saat ve gün ayarlaması yapınız.
- Bu işlemleri yaptığınız halde olmuyorsa size en yakın ifyıl yetkili servisi arayınız.
ER12: Ateşleme hatası;
Çözüm:
- Baca sıcaklığını ölçen prob yerinden çıkmış olabilir, baca prob’unu kontrol ediniz
- Baca tıkalı olabilir, bacayı temizleyiniz
- Türbilatör boruları, alt küllükleri dolmuş olabilir, kontrol ediniz
- Pelet yetersiz geliyordur, pelet kalibrasyonu yapınız.
- Yanma haznesi içerisinde cüruf vs. kalmış olabilir, kontrol ediniz
- Ateşleyici arızalanmış olabilir
- Bu işlemleri yaptığınız halde olmuyorsa size en yakın ifyıl yetkili servisi arayınız.
ER15: Elektrik kesintisi;
Çözüm:
- Elektrik kesintisinde ya da ürün kontrol paneli ekranında kapat yazısı yazmadan son kullanıcı tarafından fişi çekme, yada on/off düğmesi kapandığında bu hatayı verir.
- Alamı doğruladıktan sonra ürünü kullanmaya devam ediniz,
- Bu işlemleri yaptığınız halde olmuyorsa size en yakın ifyıl yetkili servisi arayınız.
ER16: Kontrol paneli ( RS485 ) bağlantı hatası;
Çözüm:
- Kontrol paneli kablosu yerinden çıkmış olabilir,
- Kontrol paneli kablosunu kontrol ediniz,
- Kontrol paneli RS485 jak’ı temas etmiyor olabilir.
- Bu işlemleri yaptığınız halde olmuyorsa size en yakın ifyıl yetkili servisi arayınız.
ER47: Voltajın düşük yada yüksek gelmesinde kaynaklanan sorun;
Çözüm:
- Voltaj düşük geldiğinde pelet motoru çalışmaz, pelet yanma haznesine atmaz, voltaj
Servis; Servis hatası;
Çözüm:
- Bakım zamanı geldiğinde bu uyarıyı verir,
- Ürününüze bakım yapılabilmesi için size en yakın ifyıl servisini arayınız.
Videolar